مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 15:152023-01-14اقتصادي

اهدای 1000 بخاری به نیازمندان البرزی


هزار بخاری به ارزش دو میلیارد تومان به همت خیرین و مراکز نیکوکاری در تعامل و هم افزایی با کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز به مددجویان اهداء شد.

- ایسنا/البرز مدیرکل کمیته امداد البرز گفت: هزار بخاری به ارزش دو میلیارد تومان به همت خیرین و مراکز نیکوکاری در تعامل و هم افزایی با کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز به مددجویان اهداء شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد محمدی فرد با اشاره به اینکه تأمین لوازم ضروری زندگی مددجویان در اولویت کارهای کمیته امداد قرار دارد گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما هزار بخاری به ارزش 2 دو میلیارد تومان به همت خیرین و مراکز نیکوکاری در تعامل و هم افزایی با کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز به مددجویان اهداء شد.

وی افزود: 400 بخاری پیش از این توزیع و هم اکنون همکاران امدادگر در حال توزیع 600 بخاری دیگر بین مددجویان مورد حمایت این نهاد هستند.

محمدی فرد با بیان اینکه این اقلام بر اساس بازدید مددکاران این خانواده ها از وضعیت آنان و برای بر طرف شدن نیاز فوری اهداء شده است گفت : هر ساله در ابتدای فصل های سرد سال تعدادی لوازم گرمایشی به ویژه بخاری گازسوز به مددجویان و نیازمندان اهدا می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره ) البرز خاطرنشان کرد: نیاز خانواده های مورد حمایت توسط شبکه ای از مددکاران حرفه ای در مجموعه ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 1000 بخاری به نیازمندان البرزی

اهدای 1000 بخاری به نیازمندان البرزی