مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 14:452023-01-14اقتصادي

بیش از 37 هزار بانوی خوزستانی از آموزش های مهارتی بهره مند شدند


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان گفت: در 9 ماهه سال جاری بیش از 37 هزار نفر- دوره آموزش مهارتی از سوی مراکز دولتی و آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای ویژه بانوان در استان ارائه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهرام ملایی هزاروندی ظهر امروز شنبه در گفت وگویی رسانه ای بیان کرد: در این مدت 37 هزار و165 نفر- دوره آموزش مهارتی ویژه بانوان در استان ارائه شده که 27 هزار و475 نفر- دوره در بخش خصوصی آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای و9 هزار و689 نفر- دوره آن در مراکز ثابت دولتی در حوزه صنعت، خدمات، کشاورزی، فرهنگ و صنایع دستی اجرا شده است.

وی افزود: ارتقای مهارت های شغلی، توانمند سازی مهارتی و ایجاد زمینه های کارآفرینی و اشتغال بانوان متناسب با بازار کار از اهداف برگزاری این دوره های آموزشی رایگان است.

ملایی هزاروندی عنوان کرد: آموزش زنان دارای اثر بخشی اجتماعی، اقتصادی و شخصی است که از جمله می توان به سلامت شخصی و خانوادگی، توانمند سازی زنان، آمادگی برای مشارکت در فعالیت های اقتصادی، اشتغال و کمک به اقتصاد و معیشت خانواده اشاره کرد.

وی تصریح کرد: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان با 8 مرکز آموزش دولتی و 637 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای ویژه بانوان در راستای توانمندسازی زنان مهارت جوی استان فعالیت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 37 هزار بانوی خوزستانی از آموزش های مهارتی بهره مند شدند

بیش از 37 هزار بانوی خوزستانی از آموزش های مهارتی بهره مند شدند