مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 14:402023-01-14اقتصادي

خبازی های روستایی خراسان شمالی، آماده پخت نان با سوخت جایگزین


مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری خراسان شمالی گفت: خبازی های روستایی در استان، آماده پخت نان با سوخت جایگزین هستند.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری خراسان شمالی گفت: خبازی های روستایی در استان، آماده پخت نان با سوخت جایگزین هستند.

امین کلاته در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در روستاهای بزرگ استان، شرایط برای پخت نان با استفاده از سوخت جایگزین فراهم شده است تا مشکلی برای تامین نان مردم پیش نیاید.

وی افزود: بیش از 700 روستا و دهیاری در خراسان شمالی وجود دارد که در روستاهای بزرگ مشکلی برای پخت نان وجود ندارد و روستاهای کوچک یا فاقد خبازی نیز توسط این خبازی ها که در مناطق پرجمعیت تر ساماندهی شده اند، تحت پوشش آن ها قرار دارند.

وی ادامه داد: خانواده های کم بضاعت نیز توسط دهیاری ها در حال شناسایی هستند تا در صورت قطع شدن گاز، با کمک نیروهای هلال احمر بتوانیم نان مورد نیاز آن ها را تحویلشان دهیم.

کلاته گفت: با بهره گیری از ظرفیت دهیاری ها، هلال احمر و بسیج، خدمت رسانی به اهالی روستاها در هنگام قطع شدن گاز انجام می شود و در وضعیت آماده باش هستیم.

فرماندار بجنورد نیز پیش از این در گفت و گو با ایسنا بیان کرد: به نانوایی های شهری در بجنورد این امکان داده شد تا 50 درصد سهمیه آرد روز آینده خود را در هر روز استفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبازی های روستایی خراسان شمالی، آماده پخت نان با سوخت جایگزین

خبازی های روستایی خراسان شمالی، آماده پخت نان با سوخت جایگزین