مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 14:172023-01-14بين الملل

تجهیز ارتش آمریکا به عینک های واقعیت افزوده منتفی شد


در حالی که قرار بود ارتش ایالات متحده به عینک های واقعیت افزوده هولولنز(HoloLens) ساخته شرکت مایکروسافت تجهیز شود، کنگره آمریکا درخواست بودجه 400 میلیون دلاری برای این امر را رد کرد.

- در حالی که قرار بود ارتش ایالات متحده به عینک های واقعیت افزوده هولولنز(HoloLens) ساخته شرکت مایکروسافت تجهیز شود، کنگره آمریکا درخواست بودجه 400 میلیون دلاری برای این امر را رد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از بلومبرگ، کنگره آمریکا درخواست ارتش این کشور را برای تامین بودجه به منظور خرید عینک های واقعیت افزوده هولولنز از شرکت مایکروسافت را رد کرده است.

بنا بر گزارش ها، ارتش آمریکا برای خرید حدود 6900 هدست هولولنز مایکروسافت، 400 میلیون دلار درخواست کرده بود.

گفته می شود که این درخواست به این دلیل رد شده است که آزمایش های میدانی نشان داده که این عینک ها موجب اختلالات فیزیکی مؤثر مانند سردرد و حالت تهوع در سربازان می شوند.

ممکن است یک مدل عینک جدید در راه باشد دیوید پترسون، سخنگوی ارتش آمریکا می گوید با این حال، هنوز همه چیز از دست نرفته است، زیرا قانون گذاران مبلغ کمتر از 40 میلیون دلاری را برای توسعه یک مدل عینک جدید تصویب کرده اند که امیدواریم نسخه بهبود یافته و بدون محدودیت های نسخه اول باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز ارتش آمریکا به عینک های واقعیت افزوده منتفی شد

تجهیز ارتش آمریکا به عینک های واقعیت افزوده منتفی شد