مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 13:322023-01-14سياسي

سردار عراقی: سه عنوان کتاب پیرامون نهضت خاطره گویی منتشر می شود


رییس پژوهشکده دفاع مقدس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید قاسم سلیمانی گفت:در طول تاریخ، جنگ ها همراه با شکست و پیروزی بوده، ولی مهم این است که از شکست ها درس هایی برای پیروزی و غلبه بر دشمن بگیریم که ما با انجام عملیات کربلای چهار و پنج صحت این موضوع را به همگان نشان دادیم.

- رییس پژوهشکده دفاع مقدس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید قاسم سلیمانی گفت:در طول تاریخ، جنگ ها همراه با شکست و پیروزی بوده، ولی مهم این است که از شکست ها درس هایی برای پیروزی و غلبه بر دشمن بگیریم که ما با انجام عملیات کربلای چهار و پنج صحت این موضوع را به همگان نشان دادیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار عبدالله عراقی صبح امروز (شنبه) در پنجمین همایش فصلی نهضت خاطره گویی که در ستاد فرماندهی فراجا برگزار شد،توضیح داد: زمانی که عملیات کربلای4 با عدم الفتح مواجه شد، دشمن سرمایه گذاری فراوانی را در این باره برای تبلیغ علیه جمهوری اسلامی ایران انجام داد؛ اما این عملیات سکوی عملیات کربلای5 برای انهدام ماشین جنگی دشمن شد.

رییس پژوهشکده دفاع مقدس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید قاسم سلیمانی ادامه داد: در طول تاریخ، جنگ ها همراه با شکست و پیروزی بوده، ولی مهم این است که از شکست ها درس هایی برای پیروزی و غلبه بر دشمن بگیریم که ما با انجام عملیات کربلای چها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار عراقی: سه عنوان کتاب پیرامون نهضت خاطره گویی منتشر می شود

سردار عراقی: سه عنوان کتاب پیرامون نهضت خاطره گویی منتشر می شود