مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 12:252023-01-14سياسي

نگرانی بزرگ هاشمی برای روحانیت


ایشان نگران بودند که سوء مدیریتی که متأسفانه در کشور ایجاد شده در نهایت گریبانگیر روحانیت شود و صدمه ای که رضاخان و اجانب می خواستند به روحانیت بزنند، - متأسفانه در حکومت شیعی و دینی اتفاق بیفتد که واقعا هوشیاری ما را لازم دارد.

پایگاه خبری جماران: محسن هاشمی رفسنجانی اخیرا در دیدار جمعی از علما و روحانیون به نقل بخش هایی منتشرنشده از خاطرات مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی پرداخت که جماران در قالب یادداشت منتشر می کند: مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در 11 بهمن سال 1391 نوشتند که جمعی از اساتید و فضلای قم آمدند.

مثل آقای قادری، جناب آقای مرتضوی، جناب آقای شریعتی، سبزواری، سلطانی و .

.

و صحبت کردند از وضع جاری کشور و از خطرهای آینده ابراز نگرانی نمودند و از مطرح شدن احتمال حضور من در انتخابات ابراز امید کردند و از مشکلاتی که حوزه به خاطر کمبود امکانات دارد، گفتند.

من هم از نقش روحانیت در مشروطه و انقلاب گفتم و سرکوب روحانیت بعد از مشروطه توسط رضاخان با نقشه ی اجانب و برنامه شاه برای تضعیف حوزه بعد از رحلت آیت الله بروجردی و هوشیاری آنها و برگرداندن نقشه علیه رژیم را توضیح دادم .

چون الان روحانیت دچار چنین مشکلی است، این قسمت خاطرات جالب است که ایشان می گوید: من بعد از صحبت آقایان گفتم، اکنون با بی لیاقتی مدیران و تحریم های قد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی بزرگ هاشمی برای روحانیت

نگرانی بزرگ هاشمی برای روحانیت