مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 12:252023-01-14سياسي

بروز اغتشاشات نشانه کوتاهی در تعلیم و تربیت است


رییس ستاد اقامه نماز کشور بروز اغتشاش و آشوب را نشانه کوتاهی در تعلیم و تربیت دانست و گفت: دستگاه های مختلف در این زمینه کوتاهی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محسن قرائتی پیش ازظهر شنبه در همایش روحانیت و جهاد تبیین با اظهار اینکه اعتکاف امری مستحب ولی زکات واجب است، گفت: 32 آیه در قرآن کریم درباره فریضه زکات ذکر و درج شده است.

وی با اظهار اینکه تبیین و تبلیغ نیازمند مهارت است، افزود: اگر اغتشاش ایجاد شد نشان می دهد که تعلیم و تربیت کوتاهی کردیم و سازمان های مختلف نظیر آموزش و پرورش و غیره کوتاهی کردند.

وی با اظهار اینکه 22 واجب ملی فراموش شده وجود دارد، گفت: باید به نماز فرزندان و دانش آموزان توجه ویژه ای شود و علاوه براین در زمینه زکات کوتاهی صورت گرفته است.

حجت الاسلام قرائتی بر لزوم بازنگری در آموزش ها تاکید کرد و گفت: باید به آثار بزرگان و اولیای الهی توجه و به آن عمل کنیم و لازم است از دانش آموزان برگزیده و نخبه مدارس تقدیر و تشکر کنیم.

رییس ستاد اقامه نماز با بیان اینکه تبلیغ چهره به چهره اثرگذارتر است، گفت: متأسفانه سهم قرآن را خوب ادا نکردیم و باید با علم و عمل نسبت به ترویج فرهنگ قرآنی اقدام کنیم.

وی گفت: بی اعتنایی به قرآن کریم می شود زندگی انسان پر از نکبت و بدبختی شود و در اصلاح ارشاد، سن شرط نیست بلکه اص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بروز اغتشاشات نشانه کوتاهی در تعلیم و تربیت است

بروز اغتشاشات نشانه کوتاهی در تعلیم و تربیت است