مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 11:152023-01-14اقتصادي

بازدید مسئولان ملی و استانی از پروژه های آب و فاضلاب شیراز


رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مهندسی آبفا کشور با همراهی استاندار فارس و مدیران صنعت آبفای این استان، از روند اجرایی پروژه های آب و فاضلاب شیراز بازدید کردند.

- ایسنا/فارس رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مهندسی آبفا کشور با همراهی استاندار فارس و مدیران صنعت آبفای این استان، از روند اجرایی پروژه های آب و فاضلاب شیراز بازدید کردند.

اتابک جعفری، در حاشیه بازدید از تاسیسات و روند اجرایی طرح های آب و فاضلاب در شیراز، بر پیشرو بودن این شهرستان و استان فارس در اجرای طرح های آبرسانی و جمع آوری فاضلاب، تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از آبفا شیراز، جعفری با اشاره به تداوم خدمت رسانی مناسب و مطلوب از سوی شرکت های آبفا به مردم، از تخصیص اعتبارات لازم برای تکمیل طرح های مرتبط با آب و فاضلاب شیراز خبر داد.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس نیز گفت: پساب تصفیه خانه ها باید به فضاهای سبز، باغ شهری ها، گلخانه ها و صنعت اختصاص یابد.

نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در برنامه هفتم توسعه و بودجه 1402 به صورت ویژه به این مسئله توجه داشته باشند ونسبت به وضع قوانین در این خصوص اقدام کنند.

ایمانیه، خشکسالی های نزدیک به یک دهه ی اخیر را یکی از مسائل بحرانی استان عنوان و اضافه کرد: متاسفانه فارس در سه حوزه کشاورزی، صنعت و بویژه آب آشامیدنی دچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید مسئولان ملی و استانی از پروژه های آب و فاضلاب شیراز

بازدید مسئولان ملی و استانی از پروژه های آب و فاضلاب شیراز