مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 11:052023-01-14دانش

مجله تحقیقات استاد دانشگاه تهران در اسکوپوس نمایه شد


مجله تحقیقات انرژی خورشیدی (JSER) دانشگاه تهران به سردبیری علیرضا نورپور استاد دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران، پس از 8 سال انتشار مستمر به زبان انگلیسی، - مجله تحقیقات انرژی خورشیدی (JSER) دانشگاه تهران به سردبیری علیرضا نورپور استاد دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران، پس از 8 سال انتشار مستمر به زبان انگلیسی، در پایگاه اسکوپوس نمایه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران، مجله تحقیقات انرژی خورشیدی (Journal of Solar Energy Research) به عنوان مجله ای علمی-پژوهشی، مقالات مروری و پژوهشی را در حوزه های مختلف مرتبط با انرژی خورشیدی مورد بررسی و داوری قرار داده و به چاپ می رساند.

در طول 8 سال انتشار مستمر این مجله علمی - پژوهشی، 29 شماره از آن به چاپ رسیده است مجله تحقیقات انرژی خورشیدی (JSER) به عنوان اولین مجله ایرانی و دوازدهمین در دنیا در حوزه تخصصی انرژی خورشیدی شناخته می شود که در فهرست مجلات پایگاه اسکوپوس قرار می گیرد.

همچنین JSER در هیأت تحریریه خود از ظرفیت اساتید ایرانی و غیرایرانی فعال در دانشگاه ها و مؤسسات علمی معتبر کشورهای استرالیا، انگلستان، آلمان، آمریکا، قبرس شمالی، هند و ایتالیا بهره می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجله تحقیقات استاد دانشگاه تهران در اسکوپوس نمایه شد

مجله تحقیقات استاد دانشگاه تهران در اسکوپوس نمایه شد