مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 10:202023-01-14دانش

مجله تحقیقات انرژی خورشیدی (JSER) در پایگاه بین المللی اسکوپوس نمایه شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشکده محیط زیست، مجله تحقیقات انرژی خورشیدی (Journal of Solar Energy Research) به عنوان مجله ای علمی-پژوهشی، - مجله تحقیقات انرژی خورشیدی (JSER) در پایگاه بین المللی اسکوپوس نمایه شد مجله تحقیقات انرژی خورشیدی (JSER) دانشگاه تهران به سردبیری دکتر علیرضا نورپور استاد دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران، پس از 8 سال انتشار مستمر به زبان انگلیسی، در پایگاه بین المللی اسکوپوس نمایه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشکده محیط زیست، مجله تحقیقات انرژی خورشیدی (Journal of Solar Energy Research) به عنوان مجله ای علمی-پژوهشی، مقالات مروری و پژوهشی را در حوزه های مختلف مرتبط با انرژی خورشیدی مورد بررسی و داوری قرار داده و به چاپ می رساند.

در طول 8 سال انتشار مستمر این مجله علمی - پژوهشی، 29 شماره از آن به چاپ رسیده است.

مجله تحقیقات انرژی خورشیدی (JSER) بعنوان اولین مجله ایرانی و دوازدهمین در دنیا در حوزه تخصصی انرژی خورشیدی شناخته می شود که در فهرست مجلات پایگاه اسکوپوس قرار می گیرد.

همچنین JSER در هیأت تحریریه خود از ظرفیت اساتید ایرانی و غیرایرانی فعال در دانشگاه ها و مؤسسات علمی معتبر کشور های استرالیا، انگلستان، آلمان، آمریکا، قبرس شمالی، هند و ایتالیا بهره می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجله تحقیقات انرژی خورشیدی (JSER) در پایگاه بین المللی اسکوپوس نمایه شد

مجله تحقیقات انرژی خورشیدی (JSER) در پایگاه بین المللی اسکوپوس نمایه شد