مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 10:102023-01-14سياسي

تجلیل امام جمعه سوق از مادران و همسران شهدا


امام جمعه سوق از مادران و همسران شهدا به مناسبت روز مادر تجلیل کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سوق، شامگاه جمعه به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س)  و روز زن و مادر، مراسم جشنی در سوق برگزار شد.

حجت الاسلام مهدی کیانی اصل در این دیدار با بیان اینکه مادران و همسران شهدا، سربازان گمنامی هستند که صبورانه راه شهدا را ادامه داده اند بیان کرد: تربیت پیروان صالح و راستین برای انقلاب اسلامی مرهون نقش آفرینی مادران شهداست، از این رو مادران صبور شهدا، ام البنین های عصر حاضر در ایران اسلامی هستند.

سیره و روش حضرت ام البنین (س) که مزین به دو ویژگی مهم صبر و فداکاری است الگوی ارزنده ای برای زنان جامعه امروز ما است تا برای تربیت نسل آینده از این مرام ماندگار پیروی کنند.

وی با بیان اینکه خانواده شهدا خاکریز دوم هستند خاکریز اول  شهدایی هستند که  در مقابل دشمنان دین حقیقت ایستادند خاطرنشان کرد: ولی خاکریز دوم خانواده شهدا هستند اجر خانواده شهید بلافاصله پشت شهید قرار دارد این رنج های  شما و این فراق ها و غصه ها و محرومیت از دیدن و  احساس کردن حضور  عزیزانتان پیش خدای متعال اجر دارد.

وی گفت: خداوند متعال به خانواده شهیدان اجر بسیار بزرگی می دهد به خصوص آنها که در تمام طول جنگ با سرافرازی آنچنان از شهادت عزیزان سخن گفتند که دیگران را هم تشویق کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل امام جمعه سوق از مادران و همسران شهدا

تجلیل امام جمعه سوق از مادران و همسران شهدا