مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 17:552023-01-13دانش

زنان نقش تعیین کننده ‏ای در توسعه پایدار، امنیت و پیشرفت کشور دارند


رییس دانشگاه آزاد اسلامی طی پیامی، میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن را به بانوان دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، از زحمات و تلاش های بانوان دانشگاه آزاد اسلامی قدردانی کرد.

در متن پیام طهرانچی آمده است: با حمد و ستایش به محضر باری تعالی و درود بر پیامبرخاتم (ص) و اهل بیت ‏کرامش ‏که چراغ راه بشریت ‏اند سالروز میلاد خجسته حضرت فاطمه زهرا (س)، دخت پیامبر اکرم (ص)، سرور بانوان جهان، عطای خداوند سبحان و الگوی بی ‏بدیل تمام جهانیان را به همه بانوان و مادران گرانقدر خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک و تهنیت می‏ گویم.

بی شک بانوان پایگاه مهرورزی، محبت، عشق و صمیمت هستند و حضرت فاطمه (س) این سلاله پاک عالم هستی، منبع و الهام بخش خصایص نیک اخلاقی و انسانی هستند و تأسی از ایشان ضامن خوشبختی و کمال جامعه خواهد بود.

میلاد پربرکت بانوی دو عالم، فرصتی مغتنم برای قدردانی از زحمات و تلاش های مستمر مادران و زنان در عرصه اجتماعی و امور خانواده به ویژه همکاران زحمتکش در دانشگاه آزاد اسلامی است که دوشادوش مردان در حوزه های مختلف کوشیده اند در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی اثربخش باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان نقش تعیین کننده ‏ای در توسعه پایدار، امنیت و پیشرفت کشور دارند

زنان نقش تعیین کننده ‏ای در توسعه پایدار، امنیت و پیشرفت کشور دارند