مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 16:552023-01-13سياسي

معیار برای فاطمه زهرا (س) خشم و رضای خدا است


در جایگاه حضرت زهرا (س) معیارخشم و رضایت خداست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میناب، حجت الاسلام محسن ابراهیمی امام جمعه میناب ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه با تبریک میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و روز زن اظهار کرد: زهرا لیله القدر است و روز و شب میلاد حضرت زهرا (س) مانند شب و روز قدر است.

وی افزود: به طورعام میلاد هر کدام از معصومین (ع) شب قدر است و فرصتی برای انسان برای تأمل در شخصیت و علل رشد معنوی چهره های برجسته اسلام است.

خطیب جمعه میناب اضافه کرد: در جایگاه حضرت زهرا (س) معیار خشم و رضایت خداست و به همین دلیل در هر فرازی از وجود و زندگی حضرت فاطمه (س) شاهد تجلی عقلانیت و معنویت دیده می شود.

نمازگزاران مینابی درمحکومیت توهین به مرجعیت ازمصلای نمازجمعه این شهرستان تا بلواربسیج راهپیمایی کردند   حجت الاسلام ابراهیمی همچنین دلیل و ماهیت اصلی اهانت های اخیر به ساحت مرجعیت و رهبری از سوی یک رسانه فرانسوی را شکست آنان در پروژه جدایی اندازی میان ملت ایران و رهبری عنوان و خاطرنشان کرد: آنان می دانند دلیل شکست همه فتنه افروزی ها و دسیسه هایشان بر علیه ملت ایران، همانا وجود انسجام میان ملت ایران و وجود رهبری آگاه و خردمند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معیار برای فاطمه زهرا (س) خشم و رضای خدا است

معیار برای فاطمه زهرا (س) خشم و رضای خدا است