مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 16:302023-01-13اقتصادي

مازندران استان پُرمصرف گاز کشور/ مدیریت مصرف مهمترین عامل در جلوگیری از قطع گاز است


برودت هوا در مازندران، هم استانی های این استان را با نگرانی هایی در رابطه با قطع گاز مواجه کرده که براساس اعلام شرکت گاز مازندران مدیریت مصرف مهمترین عامل در جلوگیری از قطع گاز خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از  مازندران، این روزها با سرد شدن هوا و کاهش دما به زیر صفر شاهد افت شدید گاز، کم شدن ساعات کار ادارات و تعطیلی برخی از صنایع و احتمال قطع گاز مشترکان پر مصرف در مازندران هستیم.

مازندران با دارا بودن یک میلیون و 477هزار مشترک خانگی از استان های پرمصرف انرژی گاز منازل کشور است که جریان مصرف گاز این استان همواره با فراگیری برف و باران و سرمای زیر صفر درجه در مناطق مختلف به دلیل اینکه لوله گاز مازندران بیشترین فاصله را از منابع گازی کشور دارد، تحت الشعاع قرار می گیرد و لذا ایجاد توازن در مصرف و تولید این انرژی و مدیریت مصرف گاز ضروری است.

براساس بخشنامه ابلاغی صرفه جویی در مصرف گاز از سوی معاون اول رییس جمهور، تشکیل جلسات مرتبط در استانداری، مکاتبه و ابلاغ به کلیه ادارات و نهادهای دولتی در جهت رعایت حداکثر صرفه جویی در مصرف گاز، شرکت گاز مازندران اقدام به تشکیل گشت های پایش مصرف گاز ادارات و ارگان های دولتی کرده و مدیریت مصرف گاز یکی از مهمترین موارد برای جلوگیری از قطع گاز و جلوگیری از بروز مشکلات در پیک مصرف باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران استان پُرمصرف گاز کشور/ مدیریت مصرف مهمترین عامل در جلوگیری از قطع گاز است

مازندران استان پُرمصرف گاز کشور/ مدیریت مصرف مهمترین عامل در جلوگیری از قطع گاز است