مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 15:202023-01-13سياسي

انتقاداز پاس کاری مردم در ثبت نام مسکن ملی/ بانک ها در پرداخت تسهیلات تسریع کنند


امام جمعه پل دختر از پاس کاری مردم در مراجعه برای ثبت نام مسکن ملی و مشکلات پیش روی آنها در این زمینه در شهرستان انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر، حجت الاسلام سید محسن موسوی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان، اظهار کرد: با توجه به آغاز  ثبت نام از طرح مسکن ملی در پل دختر، با مراجعاتی که صورت گرفته مشکلاتی سر راه مردم ایجادشده که از این ارگان به ارگان دیگر پاس کاری می شوند.

وی افزود: از فرماندار شهرستان تقاضا می شود رفع این مشکل پیش روی مردم را به جد پیگیر شوند، چرا که مسکن ملی به ویژه برای جوانان بسیار ارزشمند است.

امام جمعه پل دختربه در پیش بودن ماه رجب و شعبان اشاره کرد و گفت: در این ماه ها، روزهای مبارکی از جمله سال روز میلاد امام زمان (عج) در پیش است، اما مردم گرفتاری های زیادی دارند که در ماه ها وروزهای پایانی سال در مراجعه به بانک ها برای دریافت تسهیلات با مشکلاتی مواجه هستند.

وی افزود: انتظار می رود روند امور بانکی و مشکلاتی که در این زمینه پیش روی مردم قرار دارد، اگر به شهرستان مربوط نمی شود، در استان و بالاتر پیگیری و برای تسهیل در پرداخت تسهیلات بانکی به مردم تلاش شود، چرا که اگر بانک های پلدختر اعتبار در اختیار داشته باشند به مردم پرداخت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاداز پاس کاری مردم در ثبت نام مسکن ملی/ بانک ها در پرداخت تسهیلات تسریع کنند

انتقاداز پاس کاری مردم در ثبت نام مسکن ملی/ بانک ها در پرداخت تسهیلات تسریع کنند