مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 14:552023-01-13سياسي

دشمنان در پروژه اغتشاشات شکست خوردند


پس از اینکه دشمنان در پروژه اغتشاشات شکست خوردند، هتاکی به مقدسات مردم و رهبر معظم انقلاب را آغاز کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید نزار پورموسوی ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران ماهشهر ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر و زن، با اشاره به تلاش مسئولان برای رفع مشکلات مردم اطهار کرد: مردم قطعاً از کسانی که در عرصه خدمت به آن ها مشغول هستند، قدردانی می کنند.

وی ادامه داد: قصور و کاستی هایی در این زمینه وجود دارد که با پشتیبانی و حمایت مردم، برخی از مسئولان کم کار دلگرم خواهند شد و کار خود را بهترین نحو انجام خواهند داد.

امام جمعه موقت ماهشهر با قدردانی از تلاش های فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر افزود: یکی از نقدهای مردم نسبت به مسئولان شهرستان، موضوع شفاف سازی است و مسئولان هر چه بیشتر اقدامات خود را شفاف با مردم در میان بگذارند که در نتیجه مردم نیز امیدوارتر خواهند شد و از مسئولان بیشتر حمایت می کنند.

وی تاکید کرد: انتقاد باید در خفا و دلسوزانه انجام شود و تخریب کننده نباشد؛ زیرا انتقاد تخریب کننده به شخص مورد انتقاد ضربه خواهد زد.

حجت الاسلام پورموسوی با محکوم کردن توهین نشریه فرانسوی به مقام معظم رهبری تصریح کرد: اقدام نشریه فرانسوی بسیار بچگانه، پست و حقیرانه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان در پروژه اغتشاشات شکست خوردند

دشمنان در پروژه اغتشاشات شکست خوردند