مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 09:552023-01-13اجتماعي

کیفیت هوای تهران فعلا در وضعیت پاک


بنابر پیش بینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، کیفیت هوای شهر تهران هم اکنون در وضعیت پاک قرار دارد؛ هرچند که این کیفیت تا پایان روز ثابت نخواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به وزش باد مؤثر و پراکندگی آلاینده ها طی ساعات گذشته و کاهش تردد خودروها در روز تعطیل کیفیت هوای شهر تهران در بیشتر مناطق پرتردد در محدوده قابل قبول قرار خواهد گرفت.

همچنین وزش باد مؤثر در طول روز پراکندگی آلاینده ها را تسهیل خواهد کرد.

با تضعیف ناپایداری جوی و کاهش نسبی تندی باد همراه با افزایش ترافیک شامگاهی تا اواخر وقت جمعه (23 دی ماه) افزایش غلظت آلاینده ها و برقراری وضعیت ناسالم برای گروه های حساس در برخی مناطق پرتردد پیش بینی می شود.

فردا (شنبه 24 دی) با توجه به عدم وزش باد مؤثر همراه با افزایش ترافیک در صبح نخستین روز هفته افزایش غلظت آلاینده ها و برقراری وضعیت ناسالم برای گروه های حساس در برخی مناطق پرتردد دور از انتظار نخواهد بود و عدم وزش باد مؤثر در طول روز از پراکندگی آلاینده ها جلوگیری خواهد کرد.

با تقویت ناپایداری جوی و رشد ابرناکی تا اواخر وقت شنبه (24 دی) تاحدودی از میزان غلظت آلاینده ها کاسته خواهد شد، هرچند هم زمان با افزایش ترافیک شامگاهی غلظت ذرات معلق افزایش خواهد یافت و کاهش کیفیت هوا در پاره ای از مناطق پرتردد ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت هوای تهران فعلا در وضعیت پاک

کیفیت هوای تهران فعلا در وضعیت پاک