مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 16:452023-01-12سياسي

معاون رسانه ملی: 298 شبکه فارسی زبان علیه جمهوری اسلامی فعالیت می کنند


معاون امور استان های رسانه ملی با بیان اینکه 298 شبکه فارسی زبان در حال پخش برنامه برای یک کشور 85 میلیون نفری هستند، گفت: این تعداد شبکه علیه جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کنند؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، حسن عابدینی معاون امور استان های رسانه ملی امروز در آیین معارفه مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر اظهار داشت: مدعیان صداقت در 63 روز هزاران دروغ گفتند و کشته سازی کردند، اما با این حال جمهوری اسلامی امروز مقاوم تر و استوارتر ایستاده است.

  وی با اعلام اینکه در دوره جدید تحول سازمان صدا و سیما دو سیاست و دو راهبرد مورد تاکید است، بیان داشت: هویت محوری و عدالت گستری راهبرد هایی است که برای تحقق آن ها تلاش می شود.

  عابدینی با اشاره به اینکه رهبر فرزانه انقلاب در حکم انتصاب رییس رسانه ملی، ایجاد قرارگاهی برای پراکندن نشاط و امید در جامعه، آسایشگاهی برای نشان دادن نشاط و امید در چهار گوشه کشور و آوردگاهی برای مبارزه با تحریف و فتنه های دشمن را به عنوان سه راهبرد تاکید داشته است، گفت: با سند تحول و قدم برداشتن در مسیر جهاد تبیین همه عوامل صدا و سیما برای تحقق این هدف تلاش خواهند کرد.

  معاون امور استان های رسانه ملی با بیان اینکه 298 شبکه فارسی زبان در حال پخش برنامه برای یک کشور 85 میلیون نفری هستند، افزود: این تعداد شبکه علیه ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون رسانه ملی: 298 شبکه فارسی زبان علیه جمهوری اسلامی فعالیت می کنند

معاون رسانه ملی: 298 شبکه فارسی زبان علیه جمهوری اسلامی فعالیت می کنند