مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 21:502023-01-11حوادث

خواب آلودگی راننده، خانواده فریمانی را راهی بیمارستان کرد


رییس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فریمان گفت: بر اثر سقوط یک دستگاه خودرو پیکان وانت از روی پلی در فریمان سه نفر راهی بیمارستان شدند.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فریمان گفت: بر اثر سقوط یک دستگاه خودرو پیکان وانت از روی پلی در فریمان سه نفر راهی بیمارستان شدند.

محمدحسن نیکومنش، در تشریح جزییات این حادثه به ایسنا اظهار کرد: عصر امروز به دلیل خواب آلودگی راننده، یک دستگاه خودروی پیکان وانت به دلیل انحراف به چپ به پایین پل سقوط کرد.

وی با بیان اینکه پس از اعلام این حادثه بلافاصله نیروهای ایستگاه شماره 2 آتش نشانی فریمان به محل اعزام شدند، افزود: به دلیل سقوط از پل، به طور کامل خودرو جمع شده بود و راننده و اعضای خانواده اش دچار حادثه شدند.

رییس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فریمان با اشاره به اینکه عملیات رهاسازی مصدومان بالغ بر یک و نیم ساعت به طول انجامید تصریح کرد: در این حادثه راننده خودرو به همراه همسر و فرزندش مصدوم و پس از انجام عملیات رهاسازی به بیمارستان منتقل شدند.

وی تصریح کرد: این حادثه در حدفاصل بیمارستان حضرت زهرا(س) به روستای قلعه نو رخ داده بود.

نیکومنش از رانندگان خواست در شرایط جسمانی مناسب اقدام به رانندگی کنند، چون گاهی نخستین اشتباه در هنگام رانندگی، آخرین اشتباه بوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواب آلودگی راننده، خانواده فریمانی را راهی بیمارستان کرد

خواب آلودگی راننده، خانواده فریمانی را راهی بیمارستان کرد