مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 19:302023-01-11بين الملل

زنان افغانستان بیش از پیش در کنترل طالبان افراطی


به گفته مقام های دولتی و امدادی، تندروهای طالبان با وضع ممنوعیت های اخیر بر تحصیل و کار زنان، کنترل خود را بر افغانستان تحکیم می کنند که این اقدامات حتی فراتر از نظر برخی از مقام های طالبان در کابل، - "به گفته مقام های دولتی و امدادی، تندروهای طالبان با وضع ممنوعیت های اخیر بر تحصیل و کار زنان، کنترل خود را بر افغانستان تحکیم می کنند که این اقدامات حتی فراتر از نظر برخی از مقام های طالبان در کابل، پایتخت و در سطح ولایات است.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه واشنگتن پست در گزارشی می نویسد: هبت الله آخوندزاده، رهبر طالبان افغانستان و دیگر محافظه کاران افراطی مستقر در قندهار در حال سرکوب آزادی های اجتماعی هستند چون جنبش انتقالی آنها که در ابتدا شورشی بود دارد به اداره کشوری بزرگ و متنوع تبدیل می شود.

محدودیت های شدید اعلام شده توسط آخوندزاده در ماه گذشته میلادی شامل ممنوعیت حضور زنان در دانشگاه ها و کار در سازمان های بین المللی، نشان داد که استبداد واقعی در قندهار به جای کابل، محل استقرار وزارتخانه های طالبان و نخست وزیر موقت این گروه، ادامه دارد.

یکی از مقام های مطلع از مذاکرات داخلی در رهبری طالبان در کابل می گوید: این رهبری طالبان است که کنترل بیشتری را بر سیاستگذاری ملی دارد و اینکه چطور دستورالعمل هایش در کابل و دیگر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان افغانستان بیش از پیش در کنترل طالبان افراطی

زنان افغانستان بیش از پیش در کنترل طالبان افراطی