مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 18:052023-01-11اقتصادي

گروه پشتبانی و عملیاتی کشتیرانی در زنجیره توسعه نقش بسزایی داشته است


مدیر عامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: گروه کشتیرانی در پشتیبانی و عملیاتی دارای شرکت های مختلفی می باشد که توانسته در زنجیره توسعه ملی نقش بسزایی داشته باشد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر عامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: گروه کشتیرانی در پشتیبانی و عملیاتی دارای شرکت های مختلفی می باشد که توانسته در زنجیره توسعه ملی نقش بسزایی داشته باشد.

مدرس خیابانی در گفت وگو با ایسنا افزود: مجموعه دانش بنیان کشتیرانی تمامی سامانه های این مجموعه را حمایت کرده که امروز موفقیت های چشمگیری در زمینه های مختلف را شاهد هستیم که این امر باعث درآمد بیش از یک میلیارد دلاری در سال گذشته بودیم که افزایش 40 درصدی نسبت به مشابه سال گذشته داشته است.

وی گفت: گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران اقتدار ملی و بین المللی خود را به جهانیان ثابت کرده که نمونه آن اعزام نفتکش ایران به ونزوئلا است که توانست پرچم جمهوری اسلامی ایران را در 2 فروند کشتی نفتکش عازم ونزوئلا به اهتزاز درآورد.

نائب رییس هیئت مدیره و مدیرعامل گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه در حوزه حمل و نقل ترکیبی 100 دستگاه واگن خریداری شده و 200 دستگاه واگن دیگر نیز خریداری خواهیم کرد افزود: با ورود این واگن در حمل و نقل ترکیبی مسیر پیشرفت این حوزه دوچندان خواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه پشتبانی و عملیاتی کشتیرانی در زنجیره توسعه نقش بسزایی داشته است

گروه پشتبانی و عملیاتی کشتیرانی در زنجیره توسعه نقش بسزایی داشته است