مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 16:152023-01-11فرهنگي

اشعار رضوی ناظر به سیره امام رضا (ع) و مضامین زیارت باشد


دبیر بیست وهفتمین جشنواره بین المللی شعر فارسی رضوی گفت: اشعار رضوی بایستی ناظر به سیره امام رضا (ع)، مضامین زیارت و نیز القاب حضرت (ع) باشد.

- دبیر بیست وهفتمین جشنواره بین المللی شعر فارسی رضوی گفت: اشعار رضوی بایستی ناظر به سیره امام رضا (ع)، مضامین زیارت و نیز القاب حضرت (ع) باشد.

محمدجواد شرافت در گفتگو با خبرنگار مهر ، از میزبانی استان کرمان به منظور برگزاری بیست و هفتمین دوره جشنواره بین المللی شعر فارسی رضوی خبرداد و اظهار داشت: کرمان این افتخار را دارد که امسال میزبان برگزاری بیست و هفتمین دوره جشنواره بین المللی شعر فارسی رضوی از سری جشنواره های بین المللی امام رضا (ع) باشد.

وی با اشاره به اعلام فراخوان این دوره از جشنواره بین المللی امام رضا علیه السلام در بخش های مختلف خاطرنشان کرد: هدف ما این است فراخوان بخش شعر فارسی منجربه خلق آثار فاخر در این جشنواره باشد.

دبیر بیست و هفتمین جشنواره بین المللی شعر فارسی رضوی بیان کرد: جشنواره شعر رضوی طی سال های برگزار خود با فراز و نشیب های زیادی مواجه بوده است اما امسال بنیاد بین المللی امام رضا (ع) با رویکرد تحولی در برگزاری این جشنواره ورود پیدا کرد و امید می رود شاهد آثاری برجسته در حوزه فرهنگ رضوی از سوی شاعران کشورمان و دیگر کشورهای فارسی زبان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشعار رضوی ناظر به سیره امام رضا (ع) و مضامین زیارت باشد

اشعار رضوی ناظر به سیره امام رضا (ع) و مضامین زیارت باشد