مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 16:002023-01-11اقتصادي

پایش مصرف گاز ادارات شهرستان پیشوا به صورت مستمر و سرزده انجام می شود


همه دستگاه های اجرایی، مراکز آموزشی، فرهنگی، ورزشی و عمومی موظف به رعایت دما و خاموشی تجهیزات گرمایشی در خارج از وقت اداری و ایام تعطیل هستند.

- ایسنا/تهران فرماندار شهرستان پیشوا گفت: همه دستگاه های اجرایی، مراکز آموزشی، فرهنگی، ورزشی و عمومی موظف به رعایت دما و خاموشی تجهیزات گرمایشی در خارج از وقت اداری و ایام تعطیل هستند.

ابراهیم تاجیک نوری چهارشنبه 21 دی ماه در راستای تاکید رییس جمهور، مبنی بر ضرورت صرفه جویی در مصرف انرژی و همچنین بررسی چگونگی خدمات رسانی به مردم، به صورت سرزده از بانک ملت و اداره آب و فاضلاب شهرستان پیشوا بازدید کرد.

وی در این بازدیدها عنوان کرد: همه دستگاه های اجرایی، مراکز آموزشی، فرهنگی، ورزشی و عمومی موظف به رعایت دما و خاموشی تجهیزات گرمایشی در خارج از وقت اداری و ایام تعطیل هستند.

وی افزود: پایش مصرف گاز ادارات شهرستان پیشوا به صورت مستمر و سرزده انجام می شود و در صورت عدم رعایت الگوی مصرف، گاز مجموعه قطع خواهد شد.

تاجیک نوری تصریح کرد: مجموعه این تلاش ها با کمک و همراهی مردم در مدیریت مصرف گاز نتیجه بخش بوده و زمینه ساز حفظ تعادل و تأمین مستمر جریان گاز در اقصی نقاط کشور خواهد بود.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش مصرف گاز ادارات شهرستان پیشوا به صورت مستمر و سرزده انجام می شود

پایش مصرف گاز ادارات شهرستان پیشوا به صورت مستمر و سرزده انجام می شود