مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 15:202023-01-11حوادث

باند سرقت مسلحانه در البرزمتلاشی شد


فرمانده انتظامی استان البرز از انهدام بانک سرقت مسلحانه در استان خبر داد و گفت: در این پرونده 10 عضو آن ها که به وسیله قمه و چاقو اقدام به سرقت می کردند دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز، امروز درجمع اصحاب رسانه از انهدام بانک سرقت مسلحانه در استان خبر داد و گفت: در پی چند فقره شکایت مبنی بر اینکه شهروندان در باغ ویلاهای خود درحال استراحت بودند که سارقان به صورت گروهی و مسلحانه وارد امکان شخصی آنها شده و با تهدید سلاح گرم و قمه اقدام به سرقت اموال قیمتی مردم کردند.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط ویژه این پرونده پیگیری موضوع در دستورکار ماموران مبارزه با سرقت با مدیریت رییس پلیس آگاهی استان البرز پییگیری شد و با تلاش شبانه روز 10 عضو این باند حرفه ای درچند نقطه استان البرز دستگیر شدند.

محمدیان افزود: برخی از اعضای باند قصد خروج از کشور داشتند که سریعا توسط کاراگاهان پلیس البرز دستگیر شدند که تاکنون به بیش چهار فقره سرقت دراستان البرز اعتراف کردند و تحقیقات در خصوص سرقت مشابه درتهران و اطراف آن نیز ادامه دارد.

وی گفت: دربازرسی از مخفیگاه سارقان 2 قبضه سلاح جنگی ، چندین گوشی تلفن آیفون ، طلا وجواهرات و وسایل قیمتی کشف شده که ارزش ریالی آن به بیش از 50 میلیارد ریال می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند سرقت مسلحانه در البرزمتلاشی شد

باند سرقت مسلحانه در البرزمتلاشی شد