مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 14:152023-01-11اجتماعي

زبان آموزی به دانش آموزان اول ابتدایی 8300 مدرسه روستایی


معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش از اجرای طرح زبان آموزی به دانش آموزان پایه اول ابتدایی در 8300 مدرسه روستایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معصومه نجفی پازوکی خاطر نشان کرد: از هفته نخست آبان ماه امسال که معلمان، آموزش نشانه های زبان شناسی را در مدرسه ها آغاز کردند، نخستین بسته یک کیت جامع زبان آموزی برای آموزش دانش آموزان پایه اول دبستان در قالب 15بسته آموزشی تولید و به همه مدرسه های روستایی کشور ارسال شد و به عنوان خودآموز در اختیار معلمان قرار گرفت.

وی بیان کرد: به معلمان مجری طرح زبان آموزی پایه اول ابتدایی تکلیف شد با گروه بندی دانش آموزان، فلش کارت ها و کتاب های داستانی را که در این بسته ها به تعداد گروه های کلاس تولید شده در اختیار دانش آموزان قرار دهند و با استفاده از فایل های صوتی به صورت گام به گام و از طریق بازی، کلمات هدف را به آنها آموزش دهند.

پازوکی اظهار کرد: تاکنون10بسته از این کیت آموزشی به 8300 مدرسه روستایی ارسال شده و بسته یازدهم آن نیز در حال آماده سازی و ارسال است.

معاون آموزش ابتدایی گفت: با اجرای این طرح یکی از استانداردترین ابزارهای آموزشی روی میز دانش آموزان پایه اول مدرسه های روستایی کشور قرار گرفته است و مهارت های زبانی این دانش آموزان که عامل اصلی تکرار پایه آن ها در سال های گذشته بود برطرف خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زبان آموزی به دانش آموزان اول ابتدایی 8300 مدرسه روستایی

زبان آموزی به دانش آموزان اول ابتدایی 8300 مدرسه روستایی