مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 14:052023-01-11اجتماعي

مراسم جشن «به نام مادر» در سطح شهر تهران برگزار می شود


فرهنگسرای اندیشه به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر، مراسم جشن «به نام مادر» را در سطح شهر تهران و ویژه بانوان برگزار می کند.

- فرهنگسرای اندیشه به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر، مراسم جشن به نام مادر را در سطح شهر تهران و ویژه بانوان برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و در آستانه روز مادر، جشن بزرگ به نام مادر توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و مناطق مختلف آن در سطح شهر تهران برگزار می شود.

فرهنگسرای اندیشه و مدیریت فرهنگی هنری منطقه 7 به عنوان یکی از مراکز فعال، یکی از برگزارکننده این جشن بزرگ در سطح منطقه 7 تهران بوده و با همکاری کانون های فعال خود، برنامه های متنوعی را برای گرامیداشت مقام مادر و جشن میلاد دخت مکرم پیامبر اسلام (ص) تدارک دیده است.

از جمله مراسمات این ویژه برنامه، همراهی مردم در مراکز خرید و اهدای کارت تبریک به آنان و کادوپیچ کردن هدایایی است که شهروندان به مناسبت روز مادر خریداری می کنند.

هم چنین طرح هدیه برای مادران شهید و مادرانی که در سرای سالمندان هستند، برنامه دیگر مدیریت فرهنگی هنری منطقه 7 است که به مناسبت روز مادر برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم جشن «به نام مادر» در سطح شهر تهران برگزار می شود

مراسم جشن «به نام مادر» در سطح شهر تهران برگزار می شود