مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 13:102023-01-11اقتصادي

استفاده از توانمندی های داخلی از طرح های پتروشیمی


مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی خطاب به مدیران و سرمایه گذاران طرح های پتروشیمی، گفت: تلاش کنید از توانایی ها، دانش و ظرفیت های موجود شرکت های داخلی بیش از گذشته استفاده کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مرتضی شاهمیرزایی با تأکید بر ضرورت اعتماد به ظرفیت های موجود در داخل کشور برای تأمین دانش فنی، کالاها و تجهیزات صنعت پتروشیمی اظهار کرد: شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی در زمینه دانش فنی و کاتالیست آماده تأمین نیاز طرح های پتروشیمی است و خوشبختانه برای تأمین دیگر نیازها شرکت های توانمندی وجود دارند.

وی افزود: تکمیل زنجیره ارزش و کاهش خام فروشی به عنوان راهبرد مورد توجه ویژه دولت است و باید با هدف ایجاد ارزش افزوده بیشتر برای تولید محصولات نهایی و متنوع پتروشیمی گام برداریم.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ادامه داد: اراده و توانمندی فعالان صنعت پتروشیمی ایران سبب شده طرح های توسعه ای با پشتکار و جدیت، نهایی و به فرآیند تولید برسند و به این منظور همه مدیریت های شرکت ملی صنایع پتروشیمی آماده هرگونه همکاری و حمایت از این طرح ها برای رفع مشکلات و چالش های احتمالی در مسیر بهره برداری کامل هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از توانمندی های داخلی از طرح های پتروشیمی

استفاده از توانمندی های داخلی از طرح های پتروشیمی