مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 13:002023-01-11ورزشي

فولاد بهترین آکادمی کشور را دارد/ استعدادهای خوزستانی باعث شگفتی اند


یک مربی با بیان این که فولاد بهترین آکادمی فوتبال در کشور را دارد، گفت: به جرات می توانم بگوییم خوزستان در رده پایه از لحاظ بازیکن و استعداد همچنان سرآمد کشور هستیم.

- ایسنا/خوزستان یک مربی با بیان این که فولاد بهترین آکادمی فوتبال در کشور را دارد، گفت: به جرات می توانم بگوییم خوزستان در رده پایه از لحاظ بازیکن و استعداد همچنان سرآمد کشور هستیم.

رضا تابش در گفت و گو با ایسنا، در گفت و گو با ایسنا، در خصوص حضور بازیکنان خوزستانی در بالا بردن کیفیت لیگ های پایه کشور، اظهارکرد: به جرات می توانم بگوییم در رده پایه از لحاظ بازیکن و استعداد همچنان سرآمد کشور هستیم.

استعدادهایی در رده پایه خوزستان وجود دارند که هر فرد فوتبالی را شگفت زده می کند ولی متاسفانه در ادامه و به خاطر دلایل زیادی این استعدادها شکوفا نمی شوند که مهمترین آن را می توان تصمیمات این بازیکنان در انتخاب هایشان و نبود برنامه برای حفظ، رشد و نمود آن ها توسط متولیان دانست.

وی در ارتباط با نقش مهم باشگاه های خوزستانی از جمله فولاد در لیگ های پایه، تاکید کرد: فولاد خوزستان طی یک دهه اخیر عناوین مختلف قهرمانی را در مسابقات رده سنی پایه کشور کسب کرده است و از برنامه ریزترین آکادمی باشگاه های فوتبال ایران محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فولاد بهترین آکادمی کشور را دارد/ استعدادهای خوزستانی باعث شگفتی اند

فولاد بهترین آکادمی کشور را دارد/ استعدادهای خوزستانی باعث شگفتی اند