مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 11:002023-01-11اجتماعي

80 درصد از خیابان ها و معابر سطح شهر اردبیل برف روبی شده است


شهردار اردبیل با اشاره به برفروبی 80 درصد از خیابان ها و معابر سطح شهر اردبیل گفت: با تلاش نیروهای خدمات شهری 150 دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین برای برف روبی در شهر اردبیل فعال شده است.

- ایسنا/اردبیل شهردار اردبیل با اشاره به برفروبی 80 درصد از خیابان ها و معابر سطح شهر اردبیل گفت: با تلاش نیروهای خدمات شهری 150 دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین برای برف روبی در شهر اردبیل فعال شده است.

محمود صفری 21 دی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ساعات اولیه بارش برف تمامی نیروهای شهرداری با بهره گیری از 150 دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین تاکنون بالای 80 درصد از خیابان ها و معابر سطح شهر را برف روبی کرده اند.

به گفته شهردار اردبیل معابر اصلی و پرتردد سطح شهر برف روبی شده و به محض اتمام پاکسازی تمامی خیابان ها و معابر اصلی، عملیات برف روبی کوچه های اردبیل هم آغاز می شود.

وی خرید 18 دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین برف روبی طی چند روز گذشته، را یادآور شد و افزود: ماشین آلات خریداری شده نقش به سزایی در سرعت بخشی به عملیات برف روبی به عهده داشتند و با بکارگیری این دستگاه ها تلاش بر این است تا برف روبی در زمان کوتاه به اتمام برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد از خیابان ها و معابر سطح شهر اردبیل برف روبی شده است

80 درصد از خیابان ها و معابر سطح شهر اردبیل برف روبی شده است