مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 09:002023-01-11اقتصادي

اخذ سند تک برگ برای 247 هکتار از اراضی دولتی در شهرستان تفتان


رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان تفتان از اخذ سند تک برگ برای 247هکتار از اراضی دولتی این شهرستان در راستای طرح نهضت ملی مسکن از سال گذشته تاکنون خبر داد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، بهرام هاشمزهی امروز در جلسه بررسی وضعیت اراضی مسکن ملی در تفتان اظهار داشت: اجرای کاداستر و سند دار شدن اراضی از بروز اختلافات و دعاوی بین مردم و دستگاه های دولتی پیشگیری می کند.

   وی همچنین افزایش ضریب حفاظتی، کاهش عوامل تخریب و جلوگیری از تجاوز و تعدی به اراضی ملی، دسترسی آسان به اطلاعات مالکیت دولت و همه مالکان املاک از نظر محل و موقعیت آن و بروزرسانی اطلاعات نقشه ها را از دیگر مزایای سند دار کردن اراضی دولتی و اجرای طرح کاداستر در این شهرستان عنوان کرد.

  رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان تفتان با اشاره به طرح نهضت ملی مسکن گفت: سهمیه سال نخست اجرای این طرح در این شهرستان 116 واحد مسکونی به صورت ویلایی است که  در راستای اجرای ماده 10 قانون جهش تولید مسکن زمین مورد نیاز آن تامین و در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای ساخت قرار داده شده است.

گفتنی است شهرستان تفتان با وسعت 5 هزار و 400 کیلومتر مربع دارای سه بخش مرکزی، گوهر کوه و نازیل است که بیش از 50 هزار نفر جمعیت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ سند تک برگ برای 247 هکتار از اراضی دولتی در شهرستان تفتان

اخذ سند تک برگ برای 247 هکتار از اراضی دولتی در شهرستان تفتان