مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 08:502023-01-11سياسي

آسیب های کاهش موالید در جامعه تبیین شود


معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: آسیب های گوناگون اجتماعی، فرهنگی، امنیتی و روحی و روانی کاهش موالید باید در جامعه تبیین و تشریح شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، تراب محمدی در نشست شورای عالی سالمندان استان بر لزوم تبیین و پیگیری مصوبات این شورا توسط دستگاه های مسئول و تسریع در اجرایی شدن برنامه های ساماندهی امور سالمندان تاکید و با انتقاد از عملی نشدن مصوبات و دستور جلسات قبلی، اضافه کرد: خروجی جلسه ها به خصوص در حوزه مناسب سازی و پدیده سالمندی مهم بوده و لازم است از حالت تشریفاتی و کلی گویی خارج شود تا به نتیجه مطلوب و مؤثر دست یابیم.

وی افزود: در همین راستا پیش نویس برش استانی سند ملی سالمندان که توسط دبیرخانه شورا تنظیم شده بود، به دستگاه های اجرایی و مسئول ارسال شده و پس از تأیید استانداری و تصویب در شورای سالمندان، جهت اجرا به کلیه ارگان های ذیربط ابلاغ خواهد شد.

محمدی به روند افزایش جمعیت سالمندان در کشور و آذربایجان شرقی طی سال های آینده اشاره کرد و یادآور شد: بهره گیری از ظرفیت موجود دستگاه ها و قابلیت های سمن های فعال در بحث سالمندان، در حفظ تعالی و جوانی رشد جمعیت استان الزامی است.

وی با بیان اینکه در آذربایجان شرقی پایبندی و اقناع اخلاقی و شرعی خانواده ها جهت نگهداری سالمندان در منازل ارزشمند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب های کاهش موالید در جامعه تبیین شود

آسیب های کاهش موالید در جامعه تبیین شود