مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 05:552023-01-11سياسي

برگزاری جشن «مادر عصمت» با حضور 60 زوج جوان همدانی


مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه همدان گفت: به مناسبت سالروز فرخنده میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها جشن میلاد کوثر با عنوان مادر عصمت روز پنجشنبه با حضور 60 زوج جوان برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مریم رزجی ضمن اشاره به سبک زندگی حضرت زهرا (س) گفت: زندگانی کوتاه اما پر مغز دختر پیامبر اسلام دارای شاخصه های فراوانی است که برخی از شاخصه ها از مقام عصمت این بانوی بزرگ سرچشمه می گیرد که ما نمی توانیم از آن الگوگیری کنیم ولی برخی دیگر برای جامعه ما خصوصاً بانوان درس های زیادی دارد و در راستای رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی بسیار راه گشاست.

وی به بحث تربیت فرزند اشاره کرد و افزود: فرزندآوری و تربیت فرزند از جمله چالش های زندگی امروز ماست زیرا آینده جامعه ما را رقم خواهد زد.

تربیت فرزند در زندگی حضرت صدیقه طاهره (س) بر مبنای آموزه های قرآنی صورت می پذیرفت.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه همدان خاطر نشان کرد: ابعاد فردی و اجتماعی زندگی حضرت دارای ویژگی های بارزی است به طوری که ایشان در بعد فردی همسری فداکار و مادری مهربان بودند و در عین حال هر زمان که نیاز به حضور در اجتماع در راستای تبیین مسائل و وقایع بود، با حفظ حریم ها وارد می شدند و روشنگری می کردند که حضور این بانوی بزرگ جلوی درب خانه مهاجرین و انصار جهت یادآوری بیعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن «مادر عصمت» با حضور 60 زوج جوان همدانی

برگزاری جشن «مادر عصمت» با حضور 60 زوج جوان همدانی