مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 20:102023-01-10اجتماعي

آخرین وضعیت مدارس در شهرستان های سردسیری کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد


رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از غیر حضوری شدن فعالیت آمورزشی مدارس در مناطق سردسیری این استان طی بارش برف خبرداد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از غیر حضوری شدن فعالیت آمورزشی مدارس در مناطق سردسیری این استان طی بارش برف خبرداد.

سید ولی موسوی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: با هماهنگی به عمل آمده با ستاد مدیریت بحران استان و با توجه به بارش سنگین برف در مناطق سردسیری استان کهگیلویه و بویراحمد، افت شدید دما، یخبندان و مسدود بودن برخی از راههای روستایی فعالیت آموزشی و پرورشی مدارس در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم در سطح شهرستانهای بویراحمد، دنا، مارگون و لوداب در همه مقاطع در شیفت صبح و بعداظهر روز چهارشنبه 21 دیماه غیر حضوری خواهد بود.

وی با بیان اینکه امتحانات نهایی دیماه پایه دوازدهم در ساعت مقرر برگزار خواهد شد گفت: امتحانات داخلی در این شهرستانها به تاریخ دیگری موکول شد که از طریق مدیران مدارس به دانش آموزان اطلاع رسانی خواهد شد.

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: طبق اعلام ستاد مدیریت بحران استان ادارات نیز با دوساعت تاخیر شروع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت مدارس در شهرستان های سردسیری کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

آخرین وضعیت مدارس در شهرستان های سردسیری کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد