مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 14:002023-01-10حوادث

پیست «تاریک دره» همدان بازگشایی می شود


مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به مسدود شدن جاده گنجنامه به تویسرکان که مسیر اصلی دسترسی به پیست تاریک دره است، گفت: این تصمیم همه ساله توسط پلیس راهور و به علت ایمن نبودن جاده گرفته می شود و جلسات متعددی با فرماندار همدان و مدیرکل راهداری .

- ایسنا/همدان مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به مسدود شدن جاده گنجنامه به تویسرکان که مسیر اصلی دسترسی به پیست تاریک دره است، گفت: این تصمیم همه ساله توسط پلیس راهور و به علت ایمن نبودن جاده گرفته می شود و جلسات متعددی با فرماندار همدان و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان داشته ایم و قول مساعد داده اند تا سریع تر پیست اسکی بازگشایی شود چراکه شرایط برای اسکی مهیا است.

علی حقیقی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه پیست اسکی تاریک دره همدان شرایط بازگشایی را دارد، اظهار کرد: خوشبختانه بارش ها نسبت به دو سال اخیر بهتر بوده و تا حدودی شرایط برای اسکی فراهم است.

وی افزود: مسدود شدن جاده گنجنامه به تویسرکان تصمیمی است که هر سال توسط پلیس راهور گرفته می شود و علت اصلی آن ناایمن بودن جاده ها است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان تصریح کرد: جلسات متعددی با فرماندار همدان و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان داشته ایم و قول مساعد داده اند تا سریع تر پیست اسکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیست «تاریک دره» همدان بازگشایی می شود

پیست «تاریک دره» همدان بازگشایی می شود