مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 13:002023-01-10بين الملل

رییس پارلمان ترکیه خطاب به شاهزاده هری: پسر سفید اروپایی، تو کی هستی اصلا؟!


رییس پارلمان ترکیه به ادعاهای اخیر شاهزاده هری دال بر اینکه 25 عضو طالبان را در زمان فعالیت خود در ارتش انگلیس کشته و از این بابت احساس شرم ساری نیز نمی کند، - رییس پارلمان ترکیه خطاب به شاهزاده هری: پسر سفید اروپایی، تو کی هستی اصلا؟! رییس پارلمان ترکیه به ادعاهای اخیر شاهزاده هری دال بر اینکه 25 عضو طالبان را در زمان فعالیت خود در ارتش انگلیس کشته و از این بابت احساس شرم ساری نیز نمی کند، واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه نیوزبیزر، مصطفی شنتوپ، رییس پارلمان ترکیه در نشست سازمان های غیردولتی در ادیرنه به ادعای اخیر شاهزاده هری در کتاب خاطرات جدیدش دال بر اینکه 25 عضو طالبان را در زمان فعالیت خود در ارتش انگلیس کشته و از این بابت احساس شرم ساری نیز نمی کند، واکنش نشان داد؛ شاهزاده ای که خاندان سلطنتی انگلیس را ترک کرده و در آمریکا زندگی برپا کرده است.

شنتوپ گفت: هری همچنین می گوید که اگر آنها را به عنوان انسان ببینید، نمی توانید آنها را بکشید، ما آنها را به این شکل نمی دیدیم .

پسر سفید اروپایی! تو کی هستی اصلا که بخواهی تصمیم بگیری کی انسان هست و کی نیست؟ تو اصلا در افغانستان چه کار می کردی؟ برای کشتن مردم آنجا چه می کردی؟ وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: قرن بیستم خونبارترین قرن در تاریخ بشر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پارلمان ترکیه خطاب به شاهزاده هری: پسر سفید اروپایی، تو کی هستی اصلا؟!

رییس پارلمان ترکیه خطاب به شاهزاده هری: پسر سفید اروپایی، تو کی هستی اصلا؟!