مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 12:502023-01-10سياسي

گسترش «استارتاپ استودیوها» عامل رشد کسب و کارهای پلتفرمی است


مدیر کانون کارآفرینی دانشگاه شهید بهشتی می گوید: با گسترش استارتاپ استودیوها، می توان ایده های نوآورانه بیشتری را به سمت رفع نیازهای کشور سوق داد و شاهد کارآفرینی بیشتر و رشد اقتصاد دانش بنیان بود.

- گسترش استارتاپ استودیوها عامل رشد کسب و کارهای پلتفرمی است مدیر کانون کارآفرینی دانشگاه شهید بهشتی می گوید: با گسترش استارتاپ استودیوها، می توان ایده های نوآورانه بیشتری را به سمت رفع نیازهای کشور سوق داد و شاهد کارآفرینی بیشتر و رشد اقتصاد دانش بنیان بود.

علیرضا کیانفر در گفت وگو با باشگاه دانشجویان ایسنا، ضمن اشاره به چگونگی ایده پردازی برای ورود به دنیای استارتاپ تشریح کرد: مشکل خیلی از افرادی که قصد دارند وارد دنیای استارتاپی شوند، نداشتن ایده هست.

ایده پردازی باید چگونه صورت گیرد این مشکل را خیلی از دانشجویان دارند که نمی دانند باید چگونه وارد دنیای استارتاپی شوند، برخی مواقع مشکلی حتی فراتر از نداشتن ایده وجود دارد و آن هم وجود خلأ ارتباطی اکوسیستم استارتاپی کشور با بطن جامعه ی دانشجویی کشور هست.

وی فزود: اگر صرفا در یک مرکز دانشگاهی مرکز رشد و پارک علم و فناوری تاسیس شود و در آن یک سری رویداد برگزار شود، این رویکرد نمی تواند خلا مذکور را پر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش «استارتاپ استودیوها» عامل رشد کسب و کارهای پلتفرمی است

گسترش «استارتاپ استودیوها» عامل رشد کسب و کارهای پلتفرمی است