مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 12:502023-01-10فرهنگي

چاپ چهار کتاب از نویسنده و شاعر ابهری


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابهر از چاپ چهار کتاب نویسنده و شاعر ابهری خبر داد.

- آیسان صادقی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به چاپ چهار کتاب شاعر و نویسنده ابهری، اظهار کرد: یکی از کتب چاپ شده فیلمنامه غراب جندون است که به تازگی در 202 نسخه و 66 صفحه توسط نشر مولی منتشر شده است.

وی افزود: غراب جندون یک فیلمنامه فرارئال است که با نظر به ظرفیت های افسانه ای - بومی و البته با نگاهی مبتنی بر زیست مردم ایران در دوره ای از تاریخ و استناد به افسانه ها و باورهای خرافی خلق نوشته شده است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابهر با یادآوری اینکه متن سه زبانه شب های موشک باران یکی دیگر از سروده امیرحسین الهیاری است، ادامه داد: این کتاب با تصویرسازی های باسم الرسام هنرمند نقاش عراقی با شمارگان 220 نسخه در 42 صفحه منتشر شده است.

این مسئول متذکر شد: شب های موشک باران یک شعر بلند بی وزن است که در دهه هشتاد سروده شده و خاطرات کودکی شاعر از روزها و شب های جنگ هشت ساله در آن نقش بسته است.

صادقی با توضیح اینکه کتاب یادداشت های کوچک بیمارستان اثر امیرحسین الهیاری شاعر، نویسنده، پژوهشگر و مترجم ادبیات کلاسیک عرب است که به تازگی در 202 نسخه، 95 صفحه توسط نشر مولی منتشر شده، گفت: اشعار این مجموعه در بیمارستان هایی سروده شده اند که شاعر در قامت پزشک در این مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاپ چهار کتاب از نویسنده و شاعر ابهری

چاپ چهار کتاب از نویسنده و شاعر ابهری