مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 10:102023-01-10اقتصادي

ایجاد بیش از 8 هزار فرصت شغلی برای مددجویان البرزی


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد البرز گفت: به 8262 نفر مددجو و نیازمند خدمات ایجاد اشتغال شامل پرداخت تسهیلات، کاریابی، بکارگیری در طرح های اشتغال توسط راهبران شغلی و آموزش ارائه شد.

- کیومرث عدل بخش در گفت وگو با خبرنگار مهر بابیان اینکه راه اندازی کسب وکار، تولید محصولات باکیفیت و دستیابی خانواده های نیازمند به درآمد پایدار از رویکردهای راه اندازی طرح های اشتغال است.

گفت: در 9 ماهه ابتدای سال به 8262 نفر مددجو و نیازمند خدمات ایجاد اشتغال شامل: پرداخت تسهیلات، کاریابی، بکارگیری در طرح های اشتغال توسط راهبران شغلی و آموزش ارائه شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد البرز باتوجه اجرای 8 هزار و 262 مورد تسهیلات اشتغال برای مددجویان و پنج دهک پایین درآمدی در البرز توسط این نهادافزود: مبلغ 640 میلیارد تومان اعتبار و 16 بانک عامل به استان تخصیص یافته است که در 9 ماهه نخست سال تعداد 4929 نفر تسهیلات به ارزش 452 میلیارد و 100 میلیون تومان دریافت کرده اند.

کیومرث عدل بخش بابیان اینکه تسهیلات اشتغال این نهاد در زمینه های خدماتی، تولیدی صنعتی، دامپروری، کشاورزی و صنایع دستی به مددجویان وزنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد و تعدادی از نیازمندان غیر تحت حمایت پرداخت می شود بیان کرد: برای کارفرمایانی که از مددجویان موردحم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد بیش از 8 هزار فرصت شغلی برای مددجویان البرزی

ایجاد بیش از 8 هزار فرصت شغلی برای مددجویان البرزی