مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 10:002023-01-10اقتصادي

افتتاح 9 طرح منابع طبیعی و آبخیزداری یزد در دور دوم سفر رییس جمهور


مدیر کل منابع طبیعی و آبخیز داری استان یزد از افتتاح 9 طرح این دستگاه اجرایی در جرذیان سفر قریب الوقع رییس جمهور به این استان خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر کل منابع طبیعی و آبخیز داری استان یزد از افتتاح 9 طرح این دستگاه اجرایی در جرذیان سفر قریب الوقع رییس جمهور به این استان خبر داد.

کمال کریمی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به سفر دو روزه رییس جمهور به استان یزد طی روزهای 22 و 23 دیماه جاری، از جمله طرح های مورد بهره برداری در جرذیان این سفر را توسعه جنگلکاری در استان با نهال کاری در سطح 50 هکتار از اراضی استان خواند و گفت: اجرای این طرح موجب افزایش سرانه جنگلی استان و تقویت پوشش گیاهی بخشهایی از استان جهت جلوگیری از فرسایش آبی و بادی در این مناطق خواهد شد.

وی از دیگر طرح های اماده بهره برداری در این سفر را طرح نهال کاری و آبیاری 100 هکتار از منطقه گود گوار بافق به منظور کنترل فرسایش بادی و کاهش مخاطرات طوفانهای گرد و غبار در شهر بافق ذکر کرد.

کریمی از افتتاح طرح های کنترل سیلاب در مناطق شهریاری، ده عرب، غرب ابرکوه، ناحیه صنعتی بهاباد، ساغند، سعید اباد و محمد آباد پیشکوه تفت نیز خبر داد و این طرح ها که موجب اشتغالزایی برای 200 نفر شده است تاثیر به سزایی در کنترل و هدایت سیلابها و کمک به استحصال آب ناشی از آنها خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 9 طرح منابع طبیعی و آبخیزداری یزد در دور دوم سفر رییس جمهور

افتتاح 9 طرح منابع طبیعی و آبخیزداری یزد در دور دوم سفر رییس جمهور