مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 09:402023-01-10اقتصادي

نیروگاه توس مشهد: در 9 ماه اول سال گذشته 310 میلیون لیتر مازوت سوزاندیم


در مرداد سال 1399 سازمان حفاظت محیط زیست تهران احساس نگرانی کرد و جلسه مهمی با سازمان های مربوط تشکیل داد، نتایج حاکی از این بود که اگر بخواهند فیلتراسیون را انجام دهند 660 تن آهک و روزانه یک ونیم میلیون متر مکعب آب نیاز دارد که هزار تن پسماندآهکی تولید می کند.

- در مرداد سال 1399 سازمان حفاظت محیط زیست تهران احساس نگرانی کرد و جلسه مهمی با سازمان های مربوط تشکیل داد، نتایج حاکی از این بود که اگر بخواهند فیلتراسیون را انجام دهند 660 تن آهک و روزانه یک ونیم میلیون متر مکعب آب نیاز دارد که هزار تن پسماندآهکی تولید می کند.

مدیر دفتر مهندسی برنامه ریزی و نظارت نیروگاه توس گفت: مازوتی که سال گذشته سوزاندیم از ابتدای سال تا نیمه آذر 1400 حدود 310 میلیون لیتر بوده و در بازه زمانی مشابه در امسال این میزان تقریبا 45 درصد کاهش یافته و به حدود 160 میلیون لیتر رسیده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، یکی از موضوعات مهم درباره حل مشکل آلودگی هوا، رسیدگی به موضوع مازوت سوزی نیروگاه توس مشهد است که یا باید سوخت مناسبی جایگزین آن شود یا با نصب فیلتر از تشدید آلودگی هوا جلوگیری شود؛ با وجود این مسئولان مربوط توپ حل این موضوع را به زمین یکدیگر می اندازند.

  مسئولان محیط زیست استان خراسان رضوی می گویند که طبق ماده 2 قانون هوای پاک، نیروگاه توس از سال 1397 موظف به نصب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروگاه توس مشهد: در 9 ماه اول سال گذشته 310 میلیون لیتر مازوت سوزاندیم

نیروگاه توس مشهد: در 9 ماه اول سال گذشته 310 میلیون لیتر مازوت سوزاندیم