مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 09:252023-01-10اقتصادي

کارگران خواستار افزایش عادلانه دستمزد از سوی شورای عالی کار هستند


دبیر اجرایی خانه کارگر ساوه و زرندیه گفت: کارگران در ماه های پایانی سال خواستار افزایش عادلانه دستمزد از سوی شورای عالی کار هستند.

- داود میرزایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ساوه با بیان اینکه کارگران در ماه های پایانی سال خواستار افزایش عادلانه دستمزد از سوی شورای عالی کار هستند.

اظهار کرد: افزایش حقوق قطره چکانی با تأمین هزینه های زندگی و تورم منافات دارد.

وی بیان کرد: اگرچه هرساله با نزدیک شدن به تعیین بحث افزایش دستمزد کارگران صحبت از تاثیر آن بر تورم می شود، اما بررسی ها نشان می دهد که سهم دستمزد در تورم حدود 3 درصد است.

دبیر اجرایی خانه کارگر ساوه و زرندیه ادامه داد: امیدواریم نمایندگان کارگران در شورای عالی کار بتوانند به نحو احسن از حقوق جامعه کارگری دفاع و حقوق این قشر را به واقعیت های زندگی نزدیک تر کنند.

میرزایی به اشاره به این که جامعه کارگری هرگز به دنبال این نیست که دستمزد آنها طلایی باشد، اظهار کرد: تأمین معیشت و گذران مخارج زندگی از مطالبات آنان است تا شرمنده خانواده خود نباشند.

وی بیان کرد: با توجه به این که حقوق کارگران سال 1401 حدود 57 درصد افزایش پیدا کرد، جان تازه ای به کالبد این قشر بخشید اما متأسفانه این چنین نشد و تنها یک ماه کارگران این شیرینی را احساس کردند و تورم افسارگسیخته آن را به کامشان زهر کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگران خواستار افزایش عادلانه دستمزد از سوی شورای عالی کار هستند

کارگران خواستار افزایش عادلانه دستمزد از سوی شورای عالی کار هستند