مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 09:202023-01-10سياسي

برگزاری جشن میلاد کوثر با 60 زوج جوان


مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه همدان گفت: به مناسبت سالروز میلاد حضرت زهرا(س) جشن میلاد کوثر با عنوان مادر عصمت با حضور60 زوج جوان برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مریم رزجی صبح امروز در جمع خبرنگاران با تبریک میلاد حضرت زهرا(س) اظهار کرد: زندگانی کوتاه اما پرمغز دختر پیامبر اسلام دارای شاخصه های فراوانی است که برخی از آنها از مقام عصمت این بانوی بزرگ سرچشمه می گیرد که ما نمی توانیم از آن الگوگیری کنیم ولی برخی دیگر برای جامعه خصوصا بانوان درس های زیادی دارد و برای سعادت دنیوی و اخروی بسیار راهگشاست.

وی به بحث تربیت فرزند اشاره کرد و افزود: فرزندآوری و تربیت فرزند از جمله چالش های زندگی امروز است زیرا آینده جامعه را رقم خواهد زد موضوعی که در زندگی حضرت صدیقه طاهره (س) بر مبنای آموزه های قرآنی صورت می پذیرفت.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه همدان خاطرنشان کرد: ابعاد فردی و اجتماعی زندگی حضرت دارای ویژگی های بارزی است به طوری که ایشان در بعد فردی همسری فداکار و مادری مهربان بودند و در عین حال هر زمان که نیاز به حضور در اجتماع جهت تبیین مسائل و وقایع بود، با حفظ حریم ها وارد می شدند و روشنگری می کردند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن میلاد کوثر با 60 زوج جوان

برگزاری جشن میلاد کوثر با 60 زوج جوان