مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 08:502023-01-10سياسي

برای تصمیم گیری درست به این نکات دقت کنید


یک کارشناس ارشد روانشناسی تربیتی در خراسان جنوبی گفت: تصمیم گیری درست در زندگی و شرایط اخذ تصمیم نیازمند رعایت مواردی است که باید فرد به آن دقت کرده تا به درستی عمل کند.

- فاطمه حسینی فر در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از بین کل موجوادات زنده، خداوند تنها قدرت انتخاب و تصمیم گیری را به انسان عنایت کرده است.

این مشاور ادامه داد: باید در مسیر دوراهی ها و چندراهی های زندگی تصمیمی بگیریم که سرنوشت خود را رقم بزنیم؛ البته چالش ها و مسائل متعددی هستند که تصمیم کیری درست را دشوار می کنند.

این کارشناس ارشد روانشناسی تربیتی با بیان اینکه اطلاعات کم در مورد گزینه های موجود و یا وجود گزینه های متعدد باعث سختی تصمیم گیری می شود، تصریح کرد: نگرانی ها و دلواپسی ها و شرایط روحی و روانی روی تصمیم گیری اثر می گذارد.

حسینی فر ادامه داد: آنچه که مهم است این است که سعی کنیم در ابتدا اطلاعات خود را در مورد تصمیمی که می خواهیم بگیریم، افزایش دهیم و از نظر روحی روانی و فکری تلاش کرده برای خود شرایط آرامی را فراهم کنیم چراکه در این شرایط تصمیم گیری درست رخ می دهد.

آفت تصمیم گیری های درست وی با بیان اینکه شتاب و عجله آفت تصمیم گیری های درست است، تصریح کرد: یکی از مواردی که روی تصمیم گیری های ما می تواند تاثیر بگذارد نظر اطرافیانی است که همراه ما زندگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای تصمیم گیری درست به این نکات دقت کنید

برای تصمیم گیری درست به این نکات دقت کنید