مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 08:252023-01-10اقتصادي

صنایع استان سمنان بالأخره از پساب استفاده می کنند؟


معاون برنامه ریزی شرکت آب منطقه ای سمنان از بررسی طرح های بازتخصیص آب با جایگزینی پساب و کاهش هدررفت آب خبر و به این پرسش پاسخ داد که صنایع استان سمنان بالأخره از پساب استفاده می کنند؟ - رضا نجف زاده، معاون برنامه ریزی شرکت آب منطقه ای سمنان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان، با اشاره به دستورالعمل وزارت نیرو مبنی بر مشارکت سرمایه گذاران در طرح های آب و فاضلاب و به تبع بازتخصیص آب با جایگزینی پساب و کاهش هدررفت آب اظهار کرد: در این راستا، جلسه مشترک مدیران عامل شرکت آب منطقه ای سمنان و آب و فاضلاب استان برگزار شد تا آب موردنیاز صنایع و معادن آب بر و همچنین فضای سبز که آب آنها از محل آب دارای کیفیت قابل قبول برای شرب است، در صورت امکان به پساب تغییر کند.

وی گفت: در گام نخست، کارگروه کارشناسی برای شناسایی صنایع و معادن آب بر که امکان مصرف پساب در چرخه تولید خود را دارند، تشکیل شده است.

معاون برنامه ریزی شرکت آب منطقه ای سمنان اضافه کرد: در هدف گذاری اولیه، صنایع و معادنی با مصارف بیش از 10 لیتر شناسایی و به وزارت نیرو معرفی شدند؛ اما همه صنایع به لحاظ موقعیت مکانی و نوع صنعت، امکان الزام به استفاده از پساب را ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع استان سمنان بالأخره از پساب استفاده می کنند؟

صنایع استان سمنان بالأخره از پساب استفاده می کنند؟