مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 19:252023-01-09سياسي

فعالیت سامانه تبادل خدمات «بیرق» در گلستان آغاز شد


نماینده بنیاد دِعبل خُزاعی گلستان از آغاز فعالیت سامانه تبادل خدمات «بیرق» در استان با هدف توسعه خدمات مداحان و تشکل های دینی خبر داد.

- گرگان- نماینده بنیاد دِعبل خُزاعی گلستان از آغاز فعالیت سامانه تبادل خدمات بیرق در استان با هدف توسعه خدمات مداحان و تشکل های دینی خبر داد.

حمیدرضا گالشی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سامانه تبادل خدمات بیرق در استان گلستان با هدف توسعه خدمات مداحان و تشکل های دینی فعالیت خود را آغاز کرده است.

نماینده بنیاد دعبل خزاعی استان گلستان افزود: این سامانه در راستای هم افزایی، توسعه و سهولت ارائه خدمات هدفمند به مداحان، ستایشگران اهل بیت، شعرای آیینی، هیئت های مذهبی و فعالان فرهنگی و هم افزایی و همگرایی این عزیزان، برای اجرای هرچه بهتر برنامه های فرهنگی و مذهبی استان آغاز به کار کرده است.

وی بیان کرد: فاز اول این سامانه الکترونیک، با ثبت نام مداحان و ستایشگران اهل بیت در استان آغاز و در مراحل بعدی، سایر مخاطبان و گروه های هدف، اضافه خواهند شد.

گالشی ادامه داد: ارائه خدمات بنیاد دِعبل خُزاعی، به جامعه هدف، صرفاً در قالب سامانه تبادل خدمات بیرق، امکان پذیر بوده و مداحان و ستایشگران اهل بیت، بعد از ثبت نام و اخذ تاییدات کانون مداحان و اداره کل تبلیغات اسلامی استان، در این سامانه، از خدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت سامانه تبادل خدمات «بیرق» در گلستان آغاز شد

فعالیت سامانه تبادل خدمات «بیرق» در گلستان آغاز شد