مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 17:052023-01-09سياسي

بحران سالمندی خیلی جدی است / جلسه ها از حالت تشریفاتی و کلی گویی خارج شود


امنیتی استانداری آذربایجان شرقی، بر لزوم تبیین و پیگیری مصوبات جلسه در ارگان ها و تسریع در اجرایی شدن برنامه های ساماندهی امور سالمندان و ارائه گزارش نتیجه اقدامات به استانداری تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، تراب محمدی عصر امروز در نشست شورای عالی سالمندان استان با انتقاد از عمل نکردن به مصوبات و دستور جلسه های قبلی و اعلام عملکرد، ابراز داشت: خروجی جلسه ها، مخصوصا در حوزه مناسب سازی و پدیده سالمندی مهم بوده و لازم است از حالت تشریفاتی و کلی گویی خارج شود تا به نتیجه مطلوب و موثر برسد.

وی افزود: در همین راستا پیش نویس برش استانی سند ملی سالمندان که توسط دبیرخانه شورا تنظیم شده است، به دستگاه ها ارسال شده و پس از تایید استانداری و تصویب در شورای سالمندان استان، این سند برای اجرا به همه ارگان های ذیربط ارجاع و ابلاغ خواهد شد.

    محمدی با اشاره به روند افزایش جمعیت سالمندان در کشور و استان در سال های آتی ابراز داشت: بهره گیری از ظرفیت موجود در دستگاه ها و قابلیت های سمن های فعال در بحث مقوله سالمندان، در حفظ تعالی و جوانی رشد جمعیت استان، راهبردی و الزامی است.

 وی افزود: خوشبختانه در استان، پایبندی و اقناع اخلاقی و شرعی خانواده ها، برای نگهداری سالمندان در منازل ارزشمند بوده و لازم است با نهادینه کردن این ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران سالمندی خیلی جدی است / جلسه ها از حالت تشریفاتی و کلی گویی خارج شود

بحران سالمندی خیلی جدی است / جلسه ها از حالت تشریفاتی و کلی گویی خارج شود