مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 16:052023-01-09ورزشي

جلسه هماهنگی و توجیهی تولیدکنندگان البسه ورزشی برای بازی های آسیایی هانگژو


کمیته کارشناسی انتخاب البسه کاروان ورزشی بازی های آسیایی هانگژو با حضور سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک و سرپرست کاروان اعزامی به این بازی ها تشکیل جلسه داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، کمیته کارشناسی انتخاب لباس کاروان ورزشی بازی های آسیایی هانگژو جلسات هماهنگی و توجیهی مختلفی با تولیدکنندگان البسه ورزشی که سابقه طولانی همکاری با وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و فدراسیون های ورزشی داشته اند را طی دو روز برگزار کرد.

در ابتدای این جلسات دکتر سید مناف هاشمی ضمن تاکید بر بهره مندی از توانمندی و ظرفیت های طراحان و تولید کنندگان داخلی ابرازداشت:در راستای حمایت از طراحان و تولید کنندگان نمونه داخلی  این جلسات برگزار و امیدواریم تولید کنندگان داخلی از این ظرفیت که کمیته در اختیارشان قرار داده برای طراحی و تولید خوب و با کیفیت  نهایت تلاش خود را به کار برده و  استفاده لازم را ببرند.

در این نشست همچنین نصراله سجادی مشاور رییس و مهین فرهادی زاده نائب رییس کمیته نقطه نظرات و تاکیدات خود را اعلام و سایر مدیران نیز پیشنهاداتی مبنی بر کیفیت مطلوب و تحویل به موقع و با کیفیت و متناسب با سطح بازی ها و ویژگی های منطقه ای ارائه کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه هماهنگی و توجیهی تولیدکنندگان البسه ورزشی برای بازی های آسیایی هانگژو

جلسه هماهنگی و توجیهی تولیدکنندگان البسه ورزشی برای بازی های آسیایی هانگژو