مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 15:502023-01-09اقتصادي

قطار تولید مسکن در قزوین به حرکت درآمده است


فرماندار قزوین در نشست با خبرنگاران گفت: استان قزوین در نهضت ملی مسکن رتبه نخست کشور را کسب کرد و قطار تولید مسکن به حرکت درآمده است تا دولت به تولید چهار میلیون مسکن برسد.

- عباس کاظمی در نشست با اهالی رسانه که امروز دوشنبه 19 دی 1401 در فرمانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: از عمر دولت 16 ماه و از عمر مسئولیتی بنده در فرمانداری 9 ماه می گذرد؛ شهرستان قروین بیش از 640 هزار نفر جمعیت دارد که بخش عمده آن جمعیت شهری و تنها 13 درصد آن جمعیت روستایی است.

فرماندار قزوین تصریح کرد: دولت سیزدهم در ابتدای مسیر سند تحول را در اختیار افکار عمومی گذاشت و از اصحاب رسانه برای نقد آن دعوت کرد.

در این سند چهار رکن عدالت محوری و ستادستیزی برای حرکت به سمت آینده، میدان داری مردم با پیشتازی جوانان، دانش و خیزش علمی برای تولید ثروت و خانواده مداری وجود دارد.

بر اساس این ارکان می توان میزگرد و کرسی های آزاد اندیشی برگزار کرد و دولت را بر اسناد این سند مورد ارزیابی قرار داد.

در نقد دولت به دستاوردها توجه شود کاظمی متذکر شد: در نقد دولت باید به دستاوردها نیز توجه داشت، بر اساس آمارهای اقتصادی دولت سیزدهم هنگام آغاز به کار با کسری بودجه، خزانه منفی، رشد اقتصادی صفر درصد، چالش های داخلی و خارجی مواجه بود که از چالش های داخلی می توان به کرونا، نارضایتی اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطار تولید مسکن در قزوین به حرکت درآمده است

قطار تولید مسکن در قزوین به حرکت درآمده است