مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 15:052023-01-09اقتصادي

زنجان با معضل فرسودگی شبکه آب رسانی مواجه است


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از فرسودگی و قدمت بالای شبکه آب رسانی استان خبر داد و گفت: میزان هدررفت آب در استان زنجان حدود 30 درصد است.

- علیرضا جزءقاسمی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه یکی از دغدغه های حال حاضر شرکت آب و فاضلاب استان که از دیرباز گریبان گیر شرکت بوده، موضوع فرسودگی و قدمت بالای شبکه آب رسانی است، اظهار کرد: برای رفع این مشکل باید 40 درصد شبکه توزیع آب زنجان بازسازی و اصلاح شود.

وی با یادآوری اینکه فرسوده بودن شبکه آب رسانی باعث شده است تا شاهد هدررفت آب نیز باشیم، تصریح کرد: آمار حاکی از آن است که میزان هدررفت آب در استان زنجان حدود 30 درصد است که از این مقدار فرسوده بودن شبکه توزیع آب حدود 12 درصد این هدررفت با به خود اختصاص داده است.

این مسئول با بیان اینکه به دلیل محدود بودن منابع تخصیص یافته به این شرکت، اولویت ما استفاده بهینه از منابعی است که در اختیار داریم، ادامه داد: یکی از منابع مورد نیاز حال حاضر برای اصلاح شبکه آب رسانی است اما اعتباراتی که به این منظور در نظر گرفته می شود، بسیار ناچیز بوده و جواب گوی اصلاح فرسودگی شبکه توزیع آب را نمی دهد.

جزءقاسمی با اشاره به اینکه انجام اصلاح شبکه توزیع آب برای مناطقی از استان خارج از نوبت انجام می شود، خاطرنشان کرد: مشکل اصلی در زمینه فرسودگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان با معضل فرسودگی شبکه آب رسانی مواجه است

زنجان با معضل فرسودگی شبکه آب رسانی مواجه است