مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 14:052023-01-09ورزشي

دومین دوره جشنواره فرهنگی و ورزشی شیور برگزار می شود


دومین دوره جشنواره فرهنگی و ورزشی شیور در روستای جوبند برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابوالفضل غنی زاده صبح امروز دوشنبه در دومین جلسه هماهنگی جشنواره فرهنگی و ورزشی شیور اظهار داشت: جشنواره فرهنگی و ورزشی شیور در روستای جوبند، تأثیر مثبتی درپی داشت و موجب شده تا از سایر روستاها نیز مشتاق برگزاری جشنواره باشند.

فرماندار اهر با اشاره به این که شیور به عنوان نماد پُرافتخار، آن چنان معرفی نشده است، افزود: برگزاری چنین جشنواره هایی می تواند به معرفی ظرفیت های منحصربه فرد شیور منجر شود.

وی بر لزوم تأسیس خانه محیط زیست در روستای جوبند تأکید کرد و گفت: با توجه به معدن کاری که در دامنه کوه شیور اتفاق می افتد، برای جبران خسارت معدن کاری و حفظ محیط زیست و منابع طبیعی؛ توسعه جنگل کاری به منظور تقویت پوشش گیاهی و جنگلی شیور ضروری است.

غنی زاده تصریح کرد: برای جشنواره فرهنگی و ورزشی شیور مسیر و هدف تعریف شود تا با حرکت های مغرضانه به سمت و سوی سیاسی هدایت نشود، همچنین انتظار داریم جشنواره شیور صرفاً به محلی برای سخنرانی مسئولان استانی و شهرستانی تبدیل نشود، قرار نیست جشنواره ای که با هدف شور و نشاط برای مردم ترتیب می یابد به همایش سخنرانی تبدیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین دوره جشنواره فرهنگی و ورزشی شیور برگزار می شود

دومین دوره جشنواره فرهنگی و ورزشی شیور برگزار می شود